2013. december 24., kedd

Kellemes karácsonyi ünnepeket!

Minden kedves Olvasómnak áldott, békés karácsonyi ünnepeket kívánok! Eme alkalomból kaptok tőlem egy kis "ajándékot", ahol kigyűjtöttem a hónap Ikarusos képeit. Nehéz volt döntenem, ugyanis sok szép Ikarust fotózhattam meg szerencsére ebben az évben, remélem jövőre is ugyanezt mondhatom el. :) Jó nézelődést kívánok! :)


Január
2013. január 19-én lehetőségem volt a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Felsődobszán Fekete Ferenc Úr telephelyén járni. Feri bácsi FKF-439-es rendszámú Ikarus 256-osa egy ex-Bács Volános autó, ami 1990-ben gördült le a gyárszalagról. Sajnos az autóbusz az év folyamán eladásra került.

Február
Ha egy "betöretett" 280-ast fotózni akarunk, akkor valószínűleg nem ilyenre gondolunk elsőnek. :) 2013. február 11-én fotóztam le a Szabolcs Volán Zrt. JSZ-379-es rendszámú Ikarus 280-asát, az Autóbusz-állomás melletti tárolón.

Március
Miért is szeretjük a tavaszt? Rügyeznek a fák, csiripelnek a madarak, és mossák a buszokat! :) 2013. mácius 4-én a miskolci Búza téren pózolt a Borsod Volán Zrt. BPR-119-es rendszámú Ikarus 256-os mellett nem mehettem el úgy, hogy nem fotózom le. :)

Április
Minden hónap első csütörtökén hatalmas kirakodóvásárt tartanak Ónodon. A vásárról hazafelé tartva, egy utcában pillantottam meg ezt a 256-ost, amiért muszáj volt visszafordulnunk. A szirmabesenyői Foot-Car Kft. FKB-811-es rendszámú Ikarus 256-osát - ami előző életében a BPH-391-es rendszámot viselte, és a Borsod Volánnál dolgozott - 2013. április 4-én fotóztam meg.

Május
Ha május, akkor osztálykirándulás. :) Egy szép májusi nagyerdei séta során botlottam bele a FIS-276-os rendszámú Ikarus 256-osba, aki óvodásokat vitt a nem messze található állatkertbe. A felvétel 2013. május 29-én készült.

Június
Azért még június elején is lehet menni osztálykirándulásra... :) A Kárpátbusz blog egyik szerzőjével, Renccámvadásszal június elején Miskolcra látogattunk el, ahol rengeteg szép Ikarust fotóztunk. Ezek közül talán ez az ibrányi 250-es a legszebb, amit a Búza tér mellett fotóztunk meg.

Július
Július elején katonazenekari fesztivált rendeztek Debrecenben, így számítani lehetett honvédségi buszok "inváziójára". Sajnos munkahelyi elfoglaltságaim miatt nem tudtam mindig jelen lenni, de azért az utolsó napon csak sikerült elcsípnem ezt a két honvédségi E95-öst. :)

Augusztus
Augusztusban Görögországban nyaraltam, ahová a Grand Tours utazási irodával utaztunk. Legnagyobb álmom vált valóra azzal, hogy odafelé ismét utazhattam az egykori GRAND-9-es, ma már MAU-933-as rendszámmal rendelkező Ikarus E99-essel. A képet már hazafelé fotóztam a Paraliaról érkező autóbuszról.

Szeptember
Ha szeptember, akkor Polgár. És ha Polgár, akkor Ikarus-találkozó. :) Az idén sem hagyhattam ki ezt a rendezvényt, és a jövő évit se fogom. A találkozón rengeteg nagyszerű géppel találkozhatott a kilátogató, többek között ezzel az Ikarus 222-essel.

Október
Októberben végre sikerült kilátogatnom Nagyváradra, ahol sikerült összefutnom ezzel a 256-ossal. A nap folyamán több Ikarust is láttam a városban, de csak őt tudtam fotózni.

November
2013-ban egy új buszos cég jelent meg Debrecenben. Júniustól a DEB-Clean Kft. vette át a Gáspár György-kerti iránytaxi-szolgáltatást. A cég az egykori Volánbuszos ELK-668, valamint két Neoplan N316-os mellett ez az Ikarus 366-os is az ő tulajdonukban áll.

December
Ebben a hónapban ritkán fotóztam már, egyedül csak a bécsi kiruccanásom alkalmával fotóztam. Először úgy nézett ki, hogy "Ikarus-mentes" nap lesz, de este, a hazaúton, az M3-ason csak sikerült belebotlani ebbe a kis járgányba. :)

Bejegyzésünk végére értünk. Köszönöm a figyelmet! :)