2013. december 11., szerda

Hív a vasút...

Most következő bejegyzésemben következzen egy pár vasúti fénykép az idei évből. Ne mindig csak buszok szerepeljenek... :) Jó nézelődést!

A Dália InterCityvel érkezik meg Nyíregyháza vasútállomására a 480 021-es pályaszámú TRAXX, még 2013. február 23-án.


 

A kisvasút is vasút ám! :) A LÁEV D02 506-os pályaszámú dízelmozdonya hagyja el Miskolcot és halad Lillafüred felé. Az egy kocsis szerelvény a Diósgyőri Papírgyár mellett kanyarog, 2013. március 1-jén.

A szolnoki vasútállomáson járunk, ahol a felvétel elkészülte után el is indult a 6341 009-es pályaszámú Usgyi (vagy Tégla, vagy Putyin, vagy kinek mi tetszik) Szentesre. A kép 2013. március 11-én készült.

 Nem gondoltuk volna, hogy március végén ekkora hó lesz még, de mégis így lett. A Délibáb InterCityvel hasít Debrecen felé a 431 025-ös pályaszámú Szilikózis, még 2013. március 26-án.

Egy kis magánvasút. A Train Hungary Kft. egyik Sulzere halad gépmenetben Debrecenben. A kép 2013. április 21-én készült.

Ekkor még szinte vadiúj volt. A Mátyás királyunk királlyá avatásának 555. évfordulója alkalmából felmatricázott 480 005-ös TRAXX a Trainaus InterCityvel vár a menesztésre Békéscsaba vasútállomásán, 2013. május 1-jén.

A 431 338-as, kissé ütött-kopott Szili a kijáraton várakozik, hogy megkapja a szabad jelzést és útnak induljon Záhony felé. A felvétel 2013. május 18-án készült, a nyíregyházi vasútállomáson. 

A Floyd Zrt. 480 006-os pályaszámú angol villamosmozdonya a debreceni Nagyállomásról gyorsít ki 2013. június 7-én. 

2013. június 14-én, reggel 7 órakor készült ez a kép. A 431 025-ös pályaszámú Szili a Tokaj InterCity élén kezdi meg a Keleti pályaudvarig tartó "darálást". A felvétel Debrecenben készült, a csapókerti megállóhely előtt pár száz méterrel.

Tappancsok nélkül, a levegőben... 2013. június 22-én a Múzeumok Éjszakája programsorozat keretében a miskolci fűtőház is megnyitotta kapuit. Ekkor készült ez a kép is.

Weöres Sándor születésének 100. évfordulója alkalmából a 22-es TRAXX is matricát kapott. Képünkön a 9406-os számú gyorsvonattal vár az indulásra, Budapest-Keleti pályaudvaron.

 Kecskemét városát hagyja el a Szegedre közlekedő Kodály InterCity élén a 431 218-as pályaszámú Szili. A felvétel 2013. július 10-én készült.

A kassai vasútállomás 4. vágányán vár indulásra a Tiszacsernyőig közlekedő személyvonat. A felvétel 2013. augusztus 19-én készült.

Ugyanezen a napon fotóztam le az Eperjesre induló személyvonatot, amit a 163 110-es pályaszámú villamosmozdony továbbított.

A Nyíregyháza Záhony felőli végén található gyalogoshídról fotóztam le a 480 024-es pályaszámú TRAXX mozdonyt, amint épp körbejár. A háttérben az M61 020-as pályaszámú Nohab pihen. A felvétel 2013. szeptember 28-án készült.

 A nagyváradiak büszkesége, a 142 044-es pályaszámú gőzös a nagyváradi pályaudvar melletti csonkavágányon pihen, 2013. október 5-én.

Bz-kígyók. :)

Hídfelújítási munkálatok miatt terelve közlekedik a Corona nemzetközi gyorsvonat, így jutott el Debrecenbe a vonat.

Gépcsere után. :)

A Cívis InterCity élén várja az indulást a 431 163-as Szili, 2013. november 1-jén, a Nyugati pályaudvaron.

Zárásként pedig következzen egy kép a GySEV Wagner Taurusáról. A felvétel 2013. november 2-án készült, a Keleti pályaudvaron. Köszönöm a figyelmet! :)