2013. december 8., vasárnap

Budapest, újra...

November elején ismét meglátogattam fővárosunkat. A túra kétnaposra nyúlt, mivel már untam a hajnali "hatezerhetest" és a nagyon korán keléseket. Ezúton is szeretnék köszönetet mondani a Kárpátbusz blog egyik szerkesztőjének, Renccámvadásznak, amiért szállást biztosított számomra, valamint amiért nem unatkoztam a fotótúra során.:) Képgaléria következik!

Újpest-Városkapunál járunk, ahol az LLF-515-ös rendszámú Volvo 7700A éppen pihenőjét tölti a kocsiálláson.

Míg Renccámvadászra vártam, volt még időm átnézni Újpest-Központba. Itt sikerült lőnöm egy képet a VT-Transman egyik C2-eséről.

Visszatértem Városkapuhoz, mert már lassan idő volt, de még futotta egy képre a HHY-833-as E95-ről.

Egy utolsó kép még aznapról. Vácrátóton járunk, ahol fotóztam ezt a "kintalvós" Volánbuszos MAN-t.

Az oda- és visszautazást a T&J Kft. biztosította - ezzel a Van Hoollal... A kép már másnap készült, ismét Városkapunál.

Árpád híd Autóbusz-állomás volt az első megállónk, ahol a vonatpótló autóbuszok mellett 260-asokat is akartunk fotózni. Sikerült. :)

A Budapest - Esztergom vasútvonal pályafelújítási munkálatai miatt vonatpótló autóbuszok közlekednek. A pótlásba a Volánbuszon kívül még az MR Reisen ad buszokat. Utóbbi ex-német vasakkal végzi a szállítást, neve alapján nem is meglepő.

JNG-724 a Határ úti központi tartalék szerepét tölti be.

A "skyblue-sított" Irisbus Agora is dolgozott aznap, pedig nem számítottunk rá (hétvégén állítólag nem dolgozik).

A 42-es villamos helyett villamospótló autóbuszok közlekedtek, amin a 280-asok mellett még Van Hool 300AG típusú buszok voltak kiadva.

A Határ út és környékéből elég volt, így átugrottunk a Soroksári Újtelepre. BPI-241 indul járatba a 123-ason.

BKV-s Volvo 7700-asból eddig mindösszesen csak egyet fotóztam, még a nyáron. A mai nap már haladás volt, mert már egyszerre kettőt is meglőhettem. :)) Szépen, lassan (nagyon lassan...) haladunk a 100% felé... :)

BPI-293 a temetői járaton forgott aznap.

Az MCA-004-es VanHoolra néz le a Fatimai Szűzanya.

Egy utolsó kép a Határ útról és Dél-Pestről. A bécsi Dr. Richard egyik Setrája a Határ úti Hotel Ibis parkolójában állt. A nap folyamán összefutottunk még vele, a Hősök terénél.

Már majdnem meguntuk az életünket a 3-mas metrón, mire végre leszálltunk Városkapunál. A Vértes Volán GEX-808-as rendszámú Ikarus 280-asa azonban mindenért kárpótolt. :)

Ha már itt jártunk, muszáj volt King Longot fotózni, hogy ne érje szó a ház elejét, Renccámvadász által... :))

BPO-609, Újpest-Központ. Kajaszünet. :)

Magyarország jobban teljesít! A légrugók már kevésbé... Rákospalotán járunk már.

Villamosok még nem szerepeltek. Ne maradjanak ők se ki a jóból. :)

BPI-194. Üdv a sofőrnek! :)

Egy újabb hely, ahol a későbbiekben nem nagyon fogok fotózni... Erzsébet királyné útja, aluljáró...

A 704-es Ikarus 412T típusú trolibusz igyekszik a Csáktornya park irányába.

Ha már Pesten járok, szinte kötelező program az 56-osok tere meglátogatása. Sajnos újabban sok érdekesség már nem áll itt, innen már nagyon kikoptak a magán 200-asok. Azonban áll ott a bal oldalon egy Karosa. Biztos szlovák, nem? :)

Nem! :D No comment... :))

Erről az ex-berlini városnéző SD200-asról még kellett egy kép, jó lesz ez így zárásként. Irány az 1-es villamos. :)

A Róbert Károly körúton járunk.

BPI-352 szerepében a képen egy villamospótló-pótló autóbuszt láthatunk. BKV-nál ilyet is tudnak. :)

A fenti pótló-pótlóval ugrottunk el a Flórián térre, ahol fotóztunk még egy darabig.

Az LYH-114-es rendszámú Citaro Frankfurtból került a magyar fővárosba.

Eddig összesen 3 képem van Vértes Volános autóbuszról. Ebből 2 Credo...

Sajnos leszakadt az eső, így véget ért a nagy fotózás, ám mivel még volt sok időm a vonat indulásáig, így egy céltalan buszozásba kezdtünk. Így jutottunk el például a Kolosy térre...

... vagy a Hűvösvölgybe... De többek között voltunk még a Széll Kálmán téren, fent a Várban, valamint a Deák Ferenc téren. A korai sötétedés miatt nem fotóztam már többet, csak a Keletiben egy kis vasutat a vonatom indulása előtt. Azokból a képekből is láthattok egy párat hamarosan, de azok majd egy külön posztba kerülnek. A bejegyzés végére értünk, köszönöm a figyelmet! :)