2013. augusztus 25., vasárnap

On tour Budapest - 1. rész - BKV-vadászat

Rég jelentkeztem már új bejegyzéssel, ezért muszáj volt már magamról "életjelet" adnom. Ahogy az lenni szokott, a nyár az utazások, túrázások ideje, és ez idén sem volt másképp. Az idei nyáron ismét megejtettem egy egynapos budapesti kiruccanást, ahonnan - mint általában minden pesti utamnál lenni szokott - igen sok képpel tértem haza. Ezért több részben kívánom a képeket megosztani Veletek. Kezdésként következzen egy válogatás a mennyei BKV járműállományából. :)

Köki-terminál, reggel negyed 8-kor. A kijelző halott, a viszonylatjelző tábla eldugva, de az elsőajtózásra felszólító tábla, na az kell! :)

BPI-782 a 85E jelzésű viszonylaton várja indulását.

Sikerült elcsípni az egyik ex-genfi Volvót is. MHK-902 a 85-ösön vár az indulásra.

Ó, igen... Ex-hajdús vasat fotózni mindig öröm számomra. :) Egyúttal elszomorít...

Egy "skyblue-sított" "ős-BKV-s" Volvót is fotóztam a 200E-n.

Már a Népliget mellett vagyunk, a Könyves Kálmán körúton. Legutóbbi itt fotózásomkor még 280-ast adtak a 103-asra...

Kadétok tanulnak. :)

A Stadionok mellett járunk.  A hátsó ráncosért mormogtam magamban egyet, de később ismét találkoztunk... :)

Az előző életében még Bredában dolgozó Volvo 7700-ast már a Széll Kálmán téren fotóztam.

Uzsidobozok... :) Na irány a Vár! :)

A Szentháromság téren járunk... Fura érzés volt, hogy egyedül voltam magyar a környéken...

Egy pár méterrel arrébb, már a Dísz téren vártam a 405-ösöket és a városnéző buszokat.

Na igen... A 16-os és TEVA nálam már egybeforrt Debrecenben... :))

A BKV-nál kölcsönben levő Molitus aznap a 16-oson rohangált.

Egy újabb ugrás: az üresen haladó VanHool-t a Hősök terén kaptam el.

A 240-es GVM a 75-ös vonal tagja volt aznap.

És igen... :) Már régóta fájt a fogam a ráncosra, végre Ő is meglett... :)

 Ekkor zajlott a villamospótlás is a 4-6-oson. A Blaha Lujza téren csíptem el a BPO-880-at.
Ugorjunk tovább. Móricz Zsigmond körtér, a 4012-es Tátra éppen ekkor érkezett meg a végállomásra.

Az Erzsébet hídnál egy hosszabb időt töltöttem már el.

BPO-333 a 8-ason forgott aznap. 

FJX-202. Akár még modellek is lehetnének... :)

BPI-729, 5-ös viszonylat.

BPI-161, 7A-s viszonylat.

Zárásként pedig jöjjön még egy GVM a Keleti mellől. Köszönöm a figyelmet, hamarosan folyt. köv.! :)