A hétvégén egy ismét igen jól sikerült pattogáson vettem részt, amelyről igen gyorsan készítettem is egy beszámolót. :) Ezúttal Mezőkövesd mára már egyetlen megmaradt 266-osával indultunk útnak. A túráról következzen most egy képgaléria. :)
Mezőkövesd, autóbusz-állomás. Készítjük fel a buszunkat a túrára. :)
Tábla, stílszerűen matyóhímzéssel.
Első fotómegállásunk Mezőkövesd határában, Szent Vendel szobrával.
A bükkábrányi bányához is hivatalosak voltunk. Az ilyenkor kötelező balesetvédelmi oktatás mellett a Bükk Trans Kft. 250-esével is lefotózhattuk pattogósunkat.
1985-ben ezen a helyen indult el a bükkábrányi szén kitermelése.
A vasúti rakodót is megnéztük.
A 3-as főút mellett van kiállítva két gép, amit bármikor meg lehet tekinteni.
Mezőkövesd-Klementina. Háttérben nagyban folyik a búza betakarítása.
A festői szépségű Hoór-völgyi horgásztóhoz is leruccantunk. Egy pici "történelemhamisítást" is végrehajtottunk, emléket állítva a legendás BAL-604-esnek. A '604-es motorja és váltója mai pattogósunkban él tovább.
Pihenő Cserépfalu és Cserépváralja között.
Pár méterrel odébb...
Egy nem tervezett együttállás, a Bükk Trans Kft. FKB-236-osával. :)
Hegymászás.
Ahová csak lehetett, beforgattuk a buszt.
Szőlőlugasok közt.
Bükkzsérci együttállás az épp indulni készülő ex-Agriás GTZ-874-essel.
Gémeskút és a bükkzsérci Fájdalmas Anya templom.
Fotómegállás Noszvaj és Bogács között.
Készülődés a csoportképhez...
Síkfőkúti szusszanás.
Amire méltán büszkék lehetünk. :)
Novaji térségben.
Novaj.
Utolsó megállónk, Mezőkövesd előtt.
Köszönöm figyelmeteket! :)