2014. június 26., csütörtök

Vonatpótlás Nyíregyháza - Szerencs között

Június 14-től a mai nappal bezárólag vonatpótló autóbuszok közlekedtek Szerencs és Nyíregyháza között, karbantartási munkálatok miatt. Az utolsó vonatpótlós nap délelőttjén Nyíregyházára látogattam, hogy megörökítsek pár vonatpótlós buszt a Borsod Volán, Szabolcs Volán és a Yellow Travel jóvoltából. :)

Fotóhelyem elfoglalása után egyből jött is az első járgány, LHD-763 személyében.


Ezt a Tatra darut nem hagyhattam ki. :)

A 18A-s viszonylaton indul a Tesco felé a HXT-688.

És egyből az első vonatpótló... Kicsit nagyobb ívre számítottam, de azért így is vagány lett. :)

Vonatpótlás terén egy fél órás szünet következett, ezért ellátogattam a szomszédos autóbusz-állomásra. Ez ám az igazi együttállás! :)

A buszvégen nem sok érdekesség akadt, egyet kivéve... :)

Úgy néz ki, divatba jött itthon a Noge... A debreceni Yellow Travel legújabb beszerzése le se tagadhatja, hogy honnan jött. A második ablakon egy spanyol weboldal címe látható... :)

Az elmaradhatatlan ELS'... Mély sóhaj...

A pótlásba a Szabolcs Volán is beszáll, de nem csak Credoval. :)

Ha ez a Noge vonatpótlót jár, akkor mi csinálja az ebesi Curver-szerződésest?

A pótlók mellett a Solarisok domináltak leginkább a mai napon...

Váratlanul megjelent egy 546-os...

Megérkezett a következő vonat busz is, másodrésszel (mögötte a JOB-693.)

Egy kicsit elfuserált lett ezzel a kanyarodással, de szerintem ez így is a nap képe lehetne... :)

Egy újabb IC-pótló, de már egy Setrával.

Lassan indultam hazafelé, de ezt az utolsó vonatpótlót még megvártam.
 
Zárásképp pedig következzen egy örökzöld, kattints ide! köszönöm a figyelmet! :)