A tavalyi év zárásaként ismét Borsodba látogattam, hogy ott pihenhessem ki az év fáradalmait. Szenteste előtt egy nappal utaztam, és direkt úgy alakítottam időmet, hogy egy kicsit tudjak fotózni a Búza téren is. Következzen egy rövidke képgaléria a miskolci fotózásról, jó nézelődést! :)
A miskolci üzemegységhez tartozó LHT-926-os rendszámú Credo EC12-es volt az első, ami a fényképezőm elé került...
Egyből utána következhetett egy 260-as, AOB-281 személyében. A kocsi szintén Miskolchoz tartozik.
A Miskolc - Sajóbábony járatot teljesítette aznap a BPR-182-es rendszámú Ikarus 280-as, ami 1987. január 27-én állt forgalomba a borsodi cégnél.
Sofőrváltás után indult is vissza Debrecenbe az MLG-015-ös rendszámú Scania-HIGER Touring, amivel ideérkeztem.
Pár méterrel odébb az MVK-s AKD-670-et örökítettem meg, amint éppen a műszaki pihenőt tölti.
A kazincbarcikai üzemegységhez tartozó BHR-314-es rendszámú Ikarus 260-as is tiszteletét tette a megyeszékhelyen.
Sokféle járműtípus megfordult már a Kunság Volán részéről a Kecskemét - Miskolc járaton. Aznapra egy Volvo 9700 jutott.
A Hajdú Volán egyetlen autópályás járata. Ózdról érkezett meg a berettyóújfalui üzemhez tartozó EAG, majd egy rövid pihenő után indul is tovább haza.
Az alsózsolcai betongyárhoz igyekszik műszakváltásra a JLZ-529-es rendszámú 280-as. Előző rendszáma az AKD-171-es volt.
Frissen mosva... A második "turnusban" érkező HIGER-ek már nem kapták meg oldalukra az ovális BV-logót, a nagy Volános összevonás miatt.
Ez már az én buszom lesz, amivel nemsokára továbbállok... Ideje lassan a kocsiálláshoz menni, de előtte...
... a tiszaújvárosiak zászlóshajója mellett nem mehetek el egy kattintás nélkül... :)
De ha már csatlakozott hozzá a BFJ-751-es 256-os is, akkor legyen egy együttállás a végére. Köszönöm a figyelmet! :)