2013. október 29., kedd

On tour Budapest - 3. rész - "Hello Tourist!"

Egy nagyobb szünet után következzen a nyári budapesti utam 3. része, ami egyben a befejező rész is egyben. Főleg úgy, hogy a hétvégén ismét meglátogatom fővárosunkat. Ebben a részben helyet kapnak a Budapestre látogató bel- és külföldi cégek különjáratú autóbuszai, de belevettem a városnézős járgányokat is.

 A budapesti Five Stars Mercedes Tourismoját a Könyves Kálmán körúton fotóztam, a Volános járművek fotózása közben.

 A nyáron turisták ezreit fogadó Halászbástya alatt fotóztam a budapesti Euroguide utazási iroda szlovák (tőketerebesi) rendszámú Tourismoját. Egy ugyanilyen járgányt láttam a környéktől nem messze, román (nagyváradi) rendszámmal is.

Egy pár ugrásnyira egy prágai Bova Magiq HD 120-asba botlottam bele.

 Egy újabb szlovák rendszám. Később ázsiai turistákat láttam rajta...

 Egy újabb cseh rendszám, ezúttal a dél-csehországi kerületből (Jihočeský kraj), melynek központja České Budějovice.

A szabadszállási Golyó Tours egyik vadonatúj Tourismoja.

Az első városnéző. Egy ex-BVG-s MAN SD202-es érkezik a Várba.

 És egyből itt a második. Csak közben meg már átugrottunk a Deák Ferenc térre egy kis frissítőért. :)

 Egy ex-Volánbuszos városnéző. Ámbár a JOB rendszámmező már nem mai kiadás, ez a járgány mégis ebben az évben kapta meg jelenlegi rendszámát.

 A londoni illetőségű Big Bus Tour Budapest mellett olyan városokban is jelen van, mint például Abu Dhabi, Honk Kong, Isztambul, San Fransisco, Bécs, vagy Washington DC. A cég Leyland Olimpian típusú autóbuszát a Hősök terén fotóztam.

 A csehek ma nagyon aktívak... :) A vesteci Gumdrop Setra S416 GT-HD típusú autóbuszát szintén a Hősök terén fotóztam.

 Az Erzsébet hídról kanyarodik le az FJZ-971-es rendszámú Ikarus 260-as.

A nap meglepetése az FGN-512-es rendszámú városnéző Ikarus E97-ese volt. Sajnos igencsak gány munkát végeztek, akik átalakították...

Jöjjön ugyaninnen egy újabb ex-berlini SD202-es... Hm... OMSI-zni kellene egyet... :))

 Újra a Deákon, egy újabb frissítőért... :))

 Az MB-Travel Kft. Temsa Safariját a nap utolsó helyszínén, a Clark Ádám téren fotóztam.

 Egy vadonatúj Irizar Century, Scania alvázzal.

Zárásként pedig következzen egy újabb Tourismo, ami a Kuti Travel tulajdonát képviseli. Köszönöm a figyelmet! :)