2013. május 15., szerda

Szolnok, a Tisza fővárosa

A hosszú tél alatt már nagyon vágytam egy teljes napos buszfotózásra, ami március első napjaiban el is érkezett. 2013. március 11-én Szolnokon tettem egy látogatást.  Most az ezen a napon készült képekből láthattok egy válogatást... :)

Szolnok, Millenium tér. GWX-046 érkezett meg a vasútállomáshoz valamilyen járattal, majd egyből indult is tovább, valószínűleg a telepre...

Ami már az elején feltűnt: rengeteg Credo van a városban...

... de azért akadtak szép számmal Ikarusok is... :)

Már az Autóbusz-állomáson járunk, a szokásos Credoval...

Szolnokon a kecskeméti Kereszt-S Busz Kft. végzi a Tesco-járaton a szolgáltatást, egy Temsa Metropol IC típusú autóbusszal.

A Körös Volán egyik MAN Lion's Regioja is tiszteletét tette itt...

Jöjjön a szokásos Credo...
Visszatértem a Vasútállomáshoz, ahol a GNY-595 pózolt egyet... :)

Egyúttal benéztem az állomásra is...

Már a Tisza-hídon járunk. LMK-492 tart Rákóczifalva felé...

A vasútállomáson pihent az egriek egyik MAN SÜ313-asa is...

Nem a legjobb kép, de fogtam még egy honvédségi 256-ost is...

Bent az állomáson pihent a veszprémi Régió Busz Kft. Alfa InterRegioja is, mint a Balaton Volán Zrt. alvállalkozójaként...

LMJ-362 indul nemsokára Abony felé...

Időközben sikerült egy kis esőt is kifogni... HSX-599 érkezett meg Abony felől...

Egy újabb nagy fogás... Valószínűleg egy szerződéses járat lesz ez.

Szerencsére a nap is kisütött... GSA-426 kezdi meg útját Tiszaföldvár felé...

Dupla-fényszórós 280-as DUD-s rendszámmal. Kell ennél több? Na jó, még egy lökhárítóvédő... :)

GDK-536 megérkezett Kunszentmártonról...

A Panorama Tourist Kft. MAN FRH422-ese is megjelent, valószínűleg ez is szerződéses járatként.

Ha Mohamed nem megy a hegyhez, a hegy megy Mohamedhez... Közel 2 órát vártam arra, hogy "naposajtósban" meg tudjam lőni, amint kijön az állomásról, de csak nem akart... :) Ezért csak egy ilyen képre futotta...

Visszatértem a vasútállomásra, de sajnos ezen a részen se voltak már jó fényviszonyok... Hiába, még csak március volt ekkor...

Valószínűleg Szolnok legmagasabb pontja...

Még egy 263-assal is sikerült összefutni... :)

Ha Jászkun Volán, akkor Plasma. Ők sem maradhatnak ki a sorból... :)

Zárásként jöjjön egy kép a JZY-157-ről. Köszönöm a figyelmet, és elnézést, hogy megint hosszúra nyújtottam, ez rám jellemző lesz a későbbiekben is... :)